مطالب مشابه

19 ديدگاه

  1. 10

    افراز

    سلام
    منم با بخشی از نظرات موافقم. کاش آقای فلاح یا مسئولین زبانسرا درباره کامنت های بچه ها هم نظرشون رو میگفتند.

    پاسخ
    1. 10.1

      زبانیــا

      سلام
      ممنون ار دقت نظرتان
      پیشنهاد شما رو به آقای فلاح و مدیران زبانسرا منتقل میکنیم

      با تشکر
      زبانیــا

      پاسخ
    2. 10.2

      فلاح

      با سلام
      دوست عزیز اجازه بدید اینطوری جوابتون رو بدم.
      تو دنیا یک قانون کلی وجود داره و اونم اینه که همه چیز به سمت تعادل گرایش داره برای مثال یک سری از آدم ها خیلی پول دار هستند،یک سری خیلی فقیر هستند ولی اکثریت آدم های متوسطی هستند. یا یک سری از افراد خیلی زیبا هستند یک سری از افراد اصلا زیبا نیستند اما اکثر افراد انسان هایی هستند با ظاهر متوسط.
      اگه یه نگاهی به دانشگاه ها و دبیرستان های کشور بندازید میبنید که یک سری شاگرد خیلی باهوش و قوی یک سری شاگرد خیلی ضعیف وجود دارد. اما اکثریت متوسط هستند.
      ما هم از این قانون طبیعت مستثنی نیستیم. یک سری شاگرد خیلی قوی یک سری شاگرد خیلی ضعیف داریم اما اکثریت متوسط هستند و میتونم این موضوع رو ثابت کنم.
      برای امتحان پایانی هم از این ترم یک سری تغییراتی اعمال خواهد شد.
      ممنون از توجه شما

      پاسخ
  2. 9

    محمدرضا

    سلام
    من شخصاً با سوال آقای بهرامی موافقم که پایین بودن سطح بچه ها از ترمی که توش هستن نشونه ی ضعف موسسه اس مخصوصا توی امتحان ها که بچه ها راحت قبول میشن و میرن بالا و این باعث میشه کیفیت کلاسهامون پایین باشه.
    من تو این یک ساله که زبانسرا میام این موضوع رو زیاد تجربه کردم

    پاسخ
    1. 9.1

      فلاح

      با سلام
      دوست عزیز اجازه بدید اینطوری جوابتون رو بدم.
      تو دنیا یک قانون کلی وجود داره و اونم اینه که همه چیز به سمت تعادل گرایش داره برای مثال یک سری از آدم ها خیلی پول دار هستند،یک سری خیلی فقیر هستند ولی اکثریت آدم های متوسطی هستند. یا یک سری از افراد خیلی زیبا هستند یک سری از افراد اصلا زیبا نیستند اما اکثر افراد انسان هایی هستند با ظاهر متوسط.
      اگه یه نگاهی به دانشگاه ها و دبیرستان های کشور بندازید میبنید که یک سری شاگرد خیلی باهوش و قوی یک سری شاگرد خیلی ضعیف وجود دارد. اما اکثریت متوسط هستند.
      ما هم از این قانون طبیعت مستثنی نیستیم. یک سری شاگرد خیلی قوی یک سری شاگرد خیلی ضعیف داریم اما اکثریت متوسط هستند و میتونم این موضوع رو ثابت کنم.
      برای امتحان پایانی هم از این ترم یک سری تغییراتی اعمال خواهد شد.
      ممنون از توجه شما

      پاسخ
  3. 8

    لیلا

    سلام
    من هم با آقای موافقم که هر کسی توانایی های خاصی داره اما خب اگر سیستم آموزشی ) چه در مدارس چه موسسه ها و … ( درست عمل کنه میتونه در کنار اینکه استعدادهای اصلی فرد رو پرورش میده ، کمک کنه تا در بخش هایی که استعداد نداره هم پیشرفت کنه.
    مسلماً میزان پیشرفت کسی که توی زبان استعداد زیادی نداره کنده اما موسسه باید بتونه به اون اندازه انگیزه ایجاد کنه که شخص ادامه بده و از زبان خوندن زده نشه

    پاسخ
  4. 7

    حسین

    سلام
    یکی از مفیدترین مطالبی بود که تا حالا توی زبانیــا خوندم. ممنون آقای بهرامی عزیز

    پاسخ
  5. 6

    سمیرا

    سلام
    استاد بهرامی از مصاحبه های قبلی خیلی بهتر بود . لطفاً مصاحبه های بیشتری بگیرید تا از تجربیات اسانید موفقی مثل آقای فلاح استفاده کنیم

    پاسخ
  6. 5

    شیما

    سلام
    منم یه سوال از آقای فلاح دارم
    اگر به ۱۵ سال قبل برگردید، باز هم همین مسیر رو ادامه میدید؟

    پاسخ
    1. 5.1

      فلاح

      با سلام
      قطعا ولی حتما توى ١٠ سال اول مسیر رو کاملا تغییر میدم چه در تحصیل و چه در تدریس.

      پاسخ
  7. 4

    سحر

    Hi
    Please interview with our teachers

    پاسخ
  8. 3

    حامد

    سلام
    من از دانشجوهای زبانسرا هستم. به نظر من این جزوه ها فقط وقت ما رو میگیره چون همون چیزهایی که تو کتاب میخونیم رو دوباره تو جزوه ها میخونیم. کاش به جاش یا بحث آزاد داشتیم یا لسنینگ کار میشد

    پاسخ
    1. 3.1

      مرضیه

      منم با شما موافقم
      بعضی جاهای جزوه خیلی خسته کننده اس. بهتر بود میشد به جاش روی مهارت های صحبت کردن یا لسنینگ کار میکردیم

      پاسخ
      1. 3.1.1

        فلاح

        با سلام
        نحوه تدریس در این رابطه خیلی موثر است.
        از همکاران عزیز خواسته شده که چه در تدریس کتاب و چه در تدریس جزوات محوریت بر روی مهارت speaking باشد با توجه به تکنیک های خاص. اگر این اتفاق نمیافتد ضعف از سمته موسسه مبیاشد

        پاسخ
    2. 3.2

      مجتبی

      سلام
      به نظر من تو نظرسنجی که آخر هر ترم از دانشجوها گرفته میشه، یه سوال اضافه شه که جزوه چقدر موثر بوده تو یادگیریتون?
      درصدش رو تو روند جزوه هاتون تاثیر بدید.
      با تشکر

      پاسخ
    3. 3.3

      فلاح

      سلام دوست عزیز
      میشه بیزحمت لطف کنید بگید تو کدوم جزوه و کدوم سطح دقیقا مطلبی که تو کتاب اومده مشابه همون و بدون اینکه جنبه جدید یادگیری وجود داشته باشه تکرار شده.ممنون میشم که اطلاع رسانی کنید تا حذف شه(البته بعید میدونم که همچین مشکلی وجود داشته باشه).اگه منظورتون از تکرار، تکرار مهارت هایی مثل Reading,Listening… است. باید خدمتتون بگم که زبان چیزی خارج از مهارت ها و ساب مهارت ها نیست.
      از همکاران عزیز خواسته شده که چه در تدریس کتاب و چه در تدریس جزوات محوریت بر روی مهارت speaking باشد با توجه به تکنیک های خاص. اگر این اتفاق نمیافتد ضعف از سمته موسسه مبیاشد..

      پاسخ
  9. 2

    مائده

    از خاطره ای که تعریف کردن کلی خندیدیم . فقط کاش تیچرا سوتی های ما رو پیش خودشون مدام نگن و بهمون بخندن. خب ما داریم یاد میگیریم دیگه

    پاسخ
  10. 1

    ریحانه

    سلام
    خیلی مصاحبه خوبی بود. اینکه فایل صوتی رو هم گذاشتید باعث شد راحت گوش کنیم و مجبور نباشیم همه نوشته ها رو بخونیم

    پاسخ
    1. 1.1

      زبانیــا

      ممنون از دقت نظرتون
      تلاش میکنیم برای اکثر محتوای متنی سایت ، فایل صوتی رو هم منتشر کنیم تا بازدهی آموزش ها افزایش پیدا کنه

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.